Kendime kızıyorum hemde çok Sabahattin Ali yi bu kadar geç tanıdığım için. Kitap içinde söz söylemeye gerek yok okumadıysan eğer çok şey kaybetmişsindir.
Tesadüf seni önüme çıkarmasaydı, gene aynı şekilde, fakat her şerden habersiz, yaşayıp gidecektim. Sen bana dünyada başka türlü hayatın da mevcut olduğunu, benim bir ruhum bulunduğunu öğrettin.