Yeşim

Yeşim
@Y3simq
Bu hayatta yeri olmayan biri
İnsanın sonsuz mutluluğu olan şey, yine onun sefaletinin kaynağı olmak zorunda mıydı?
Reklam
Bu kurdeleyi bin defa öpüyor ve az sayıdaki mutlu, bir daha geri gelmeyecek günlerin beni doldurup taşırdığı o hazlarin anısını her nefeste içime çekiyordum..
Wilhelm, bu böyle ve bunu homurdanmıyorum, hayatın çiçekleri sadece görüntü!
Ah! Tanrı biliyor, yatağımda sık sık önünde kapandığım gözyaşlarimi: beni ona denk etsin diye ..
Yine kavuşacağız, diye seslendim , birbirimizi bulacağız, bütün kişiler içinde birbirimizi tanıyacağız..
Reklam