Yeşim

Yeşim
@Y3simq
Bu hayatta yeri olmayan biri
Wilhelm, aşksiz dünyanın kalbimiz için ne anlamı var! Sinirli bir lamba ışıksız neye yarar!
Reklam
Biz insanlar şikayet etmeyi pek severiz, diye giriştim, iyi günler ne kadar az, kötü günlerse ne kadar fazla deriz, ama sanırım bundan çoğun haksızız.. Tanrı'nın bize her gün verdiği iyi şeylerden zevk almak için, hep açık kalpli olsaydık, başımıza geldiği zaman kötüye katlanmak için de yeterince gücümüz olurdu...
Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek bir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.
Geçen günlerin hesabını tutmuyor, mümkün oldukça gelecekte yaşamaya özen gösteriyordu. Böyle olunca geçmiş silinmiyor, gelecekte felaket gibi görünmüyordu.
Zaman geçiyor. imkansız göründüğü zaman bile
Reklam