Yeşim

Yeşim
@Y3simq
Bu hayatta yeri olmayan biri
Şöyle demiş adam kadına:'bu kargaşanın, bu acımasızlığın, bu hoyratliginn içinde biz, birbirine sığınan iki çaresiz insanız'.
Reklam
Her şey bir düş gibi gelip geçiverdi, hatta tutkularım bile! Oysa o zamanlar nasıl da içten ve güçlüydü... Ama şimdi ne oldu, nereye gittiler?
Ama herkes bilir ki, hayat yaşamaya değmez
İnsan bilmediği şeyler üzerinde hep olmadık düşüncelere varır
Tabii, Umut, bir yolun dönemecinde, var hızla koşarken birden yetişen bir kurşunla yere serilivermekti
Reklam