"Nasıl da özlüyordum onu; hayal dahi edemeyeceğim bir aşırılıkta içimi acıtıyordu yokluğu. Ağlamak istiyordum ama beceremiyordum. Terasta gözümden tek bir damla gözyaşı akmıştı. Ama bu, ağlamaya dönüşmedi. Ağlamak en az iki ya da üç gözyaşı damlasıyla olur, bir damla sadece kederdir."