“Kuşlar tutsak yaşayamazlarmış, ya çocuklar İnci?”
Bir çırpıda akıp gidiyor. Tekrar tekrar okunacak, sürekli yanında taşıyabileceğin, dili anlatımı o kadar naif o kadar kolay ve o kadar gerçek.
Bunu gerçekten şu an fark ettim. Seriye son kitaptan başlamakta ancak benim yapabileceğim bir iştir. Henüz başlamadım diyebilirim ve sanırım ilk ikiyi okuduktan sonra devam edeceğim
Gümüş KurtRob Sinclair · Panama Yayıncılık · 201953 okunma
Çok fazla iyimser bir kitap. “
Önce kendin” diyor yazar ancak hayat böyle ilerlemiyor. Henüz taze ayrılık yaşamış ve Aşk acısı çekenler okuyabilir. Ben daha realist bakış açıları seviyorum sanırım
Ahh Zeze sen çok fazla iyiydin. O kadar acına ortak yanlar buldum ki bir türlü “çabucak bitireyim” dediğim bir kitap olamadın. Çok acıdı içim. Sende benimle süründün durdun.
Şeker PortakalıJosé Mauro de Vasconcelos · Can Yayınları · 2025275,6bin okunma