Yıldız Açıl

Yıldız Açıl
@YLDZACL
KALİTE YÖNETİM / SATINALMA
LİSANS
İSTANBUL
İSTANBUL, 9 Temmuz
110 okur puanı
Kasım 2014 tarihinde katıldı

Yıldız Açıl

, bir kitap okudu
9/10
·336 syf.·
9 günde okudu
·
Okunma: 23 Aralık 2018 08:25
·
2018 34. kitabı
Ian McEwan
8.4/10 · 1.324 okunma
Reklam
7/10
·576 syf.··
2018 28. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 09 Kasım 2018 17:42
Noah, öncelikle bana da herkes gibi konusu itibariyle bana Dan BROWN’un Cehennem kitabını hatırlattı.. Bilinçsiz tüketim toplumu olan biz insanlar böyle düşüncesizce davrandığımız için yeni nesillere hiçbir şey bırakamıyoruz ve gittikçe çoğalıyoruz.. Öyle ise ölmeliyiz !! Fitzek’ de buradan yola çıkmış ve temel fikri bu olan böyle bir kurgu yaratmış. Ama bizim beklediğimiz gibi olmamış. Tamam kitaptaki temel fikir derinlere gidip düşündüğünde insanı gerebiliyor kabul ediyorum ama bunu ve bunun benzerlerini defalarca okuduk ve seyrettik. Yazarımızın kitapları her ne kadar kurgu olsa da baktığınızda gerçeklik payı olan hikayeler olduğunu biliyoruz ama bu sefer ki ne biliyim biraz sanki kopya olmuş . Hiç ihtiyacı olmamasına rağmen neden bunu yapmış anlamadım. Hikayede çok fazla karakter vardı ve bunların bir çoğuna gerek yoktu bence.. Oscar yeterdi :) Hatta kitabın bu kadar uzun olmasına da gerek yoktu.. Ben genelde kitap karakterleri ile empati kurabilir ve hikayenin içine girebilirim ki Fitzek’in diğer kitaplarında bunu fazlası ile yaşamıştım. Okurken evdeki kapı tıkırtılarından bile ürktüğüm olmuştu. Uyurgezer, Terapi hatta Yolcu 23’de bile.. Ama bunda olmadı.. Evet Noah'ın neleri unuttuğunu merak ettim ama öyle gereksiz detaylar vardı ki offf yahu deyip zaman zaman sinirlendim bile.. Gerilim’den ziyade nefret vardı sanki daha çok. Demem o ki maalesef Fitzek beni bu sefer hayal kırıklığına uğrattı Ama kendisi hala en sevdiğim yazarlardan
NoahSebastian Fitzek · Pegasus Yayınları · 2018322 okunma
8/10
·376 syf.··
2018 33. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 14 Aralık 2018 17:04
#Maestro bitti, ve benim beğendiklerim arasında yerini aldı. Kitap, gazeteci Viljar Gudmundson'a, bedeli ödenmemiş suçları olan bir kadını öldüreceğini söyleyen birinden gelen e-mail ve akabinde bu kişinin cinayeti gerçekleştirmesiyle başlıyor . Sonrasında da bu e-mailler devam ediyor ve maalesef ölümlerde. Yazar hikayeyi gerçekten iyi bir şekilde oluşturmuş ve biz okuyucuları son sayfalara kadar hiç bitmeyen bir kafa karışıklığı ile zirveye taşımış, çünkü hikayede bizleri yönlendirdiği o kadar çok yanlış yol vardı ki katili anlayabilen arkadaşları tebrik ediyorum. Karakterler kurguya tamamen doğal bir şekilde bağlanmış, kitapta nedensiz şekilde uzatılmış betimleyici sahneler yoktu, her şeyin bir sebebi ve bağlandığı bir durum ya da kişi vardı. Bence bir şans vermeli ve okuma listenize dahil etmelisiniz :) ​
MaestroGeir Tangen · Yabancı Yayınevi · 201885 okunma