. İnsan gerçekten karmaşık bir varlıktır. Kendini anlayabilmeli ve dinlemeli insan önce. Kendine sessiz zamanlar tanıyacaksın. Ebedi gizemi hissedeceksin evvela. 5N1K yı hayata soracaksın. Herşeyin bir varoluş nedeni ve sonucu olduğunu göreceksin. Sen kendi hayatının başrolündesin. Ve rolünü ustaca oynayacaksın. Oscarı alacakmış gibi ustaca ve derinden. Rolünü sadece oynamak için oynarsan filminden hiçbir başarı bekleme. Vasatı değil inanılmazı oynayacaksın. İnsanları anlayacaksın. Değerli olanların bilinçaltını göreceksin. Değersizleri kendi varlığından şüphe duymaya yönelteceksin. Ve en sonunda kendi ateşinde yanıp kül olup, kendi küllerinden tekrar doğacaksın. İnsan bilmez ki kaç kere ölüp kaç kere doğduğunu bu gizem dolu dünyada. Velhasıl İnsan bilgisizliğinin bilinmez olduğunu anlayabilmeli herşeyden önce. Ben oldum diyorsan ; " BEN ÖLDÜM" demektir bu..