Akıcı bir kitap, müthiş değil ama okunabilir. 90 yaşına gelmiş bir adamın hem hayatına geriye dönüp bakması hemde bugününe anlam araması üzerine yazılmış bir kitap. -Tabi anlamı aradığı yer genelev olduğundan felsefi değil söyleyeyim.-
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çok severek okuduğum bir kitap. Atsız'ın tarihçi kimliği bu kitap ile etkiliyor insanı. Birçok Türk büyüğü, hem devlet görevlileri, hem hükümdarlar hatta efsanelere bile değinmiş. Her yaştan gencin keyifle okuyabileceği bir kitap. Okumanızı kesinlikle öneririm.
Kitap güzel aslında ama bir noktadan sonra yoruyor. Dönemin ekonomik durumu, işçiler, maaşlar yaşam şartlarına ışık tutuyor. Deneme okumayı sevenler okuyabilir...