"Ölüm" bir son değil , yeniden diriliştir.
Bir yolcu olarak geldiğimiz şu dünyadan Senin rızanı kazanmış bir şekilde , Sana ortak koşmadan ayrılmayı nasip eyle Allah'ım!!
Ona hakikaten dargın değildim; asla kızmıyordum. Sadece müteessirdim. "Bunun böyle olmaması lazımdı" diyordum. Demek ki beni bir türlü sevemiyordu. Hakkı vardı. Beni hayatımda hiç, hiç kimse sevmemişti.
Sabahattin Ali