Y.Ö

Y.Ö
@Yaaman
Hepimiz onun şiirlerinin kahramanlarıyız...
Bizi en duyarlı yanımızdan yakalıyor hep; bir kısmımızı değil, hepimizi. Kendini anlatıyor; ama dizelerinde kendi mizi buluyoruz, üstelik onlarda sadece biz varız sanarak. İçimizde saklı sevdalarımızı, "bize ait olanı" duyuyoruz onun sesinde. Hepimiz onun şiirinin kahramanlarıyız; bir türlü layıkıyla söylemeyi beceremediğimizi üç kelimeye sığdırıveriyor o: "Ben sana mecburum."
Edebiyat
Y.Ö
Dedi ve Diğer Soruları çözmek için Sayfayı Değiştirdi..