Yaren

Yaren
@Yaareeenn
Burası benim meskenim.
Gaziantep
21 Ağustos
5 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
ruh kadehi
Puan vermedi
Gerçekten çok güzeldi çok sürükleyici ilerledi ama2.kitabın böyle bitmesini istemezdim (SPOİLER VARDIR) Mesela Melihe çok üzüldüm o kısım farklı olabilrdi. Pamiri gercekten sevdim 2.kitapta çok daha iyi ama daha net olabilrdi. İlişkileri daha belli olabilirdi böyle çok tuhaf oldu çok yarım kalmış gibi hissettim.En azından Pamir vurulduktan sonraki yerler daha net anlatılabilirdi. Nil nasıl hafızasını kaybetti ve sonrasında nasıl Pamir yanında kalmadı ve 2 yıl sonra karşılaştılar? Bunları daha detaylı okumayı çok isterdim. Pamirin karsılastıklarında kahve istemesi çok duygulandım o kısımları okurken :') bayağı boşlukta gibi hissettim sonunda
Ruh KadehiBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20204,258 okunma