Gerçekten çok güzeldi çok sürükleyici ilerledi ama2.kitabın böyle bitmesini istemezdim
(SPOİLER VARDIR)
Mesela Melihe çok üzüldüm o kısım farklı olabilrdi. Pamiri gercekten sevdim 2.kitapta çok daha iyi ama daha net olabilrdi. İlişkileri daha belli olabilirdi böyle çok tuhaf oldu çok yarım kalmış gibi hissettim.En azından Pamir vurulduktan sonraki yerler daha net anlatılabilirdi. Nil nasıl hafızasını kaybetti ve sonrasında nasıl Pamir yanında kalmadı ve 2 yıl sonra karşılaştılar? Bunları daha detaylı okumayı çok isterdim. Pamirin karsılastıklarında kahve istemesi çok duygulandım o kısımları okurken :') bayağı boşlukta gibi hissettim sonunda
Ruh KadehiBeyza Aksoy · Epsilon Yayınevi · 20204,258 okunma
Seni düşünmek güzel şey,
ümitli şey,
dünyanın en güzel sesinden
en güzel şarkıyı dinlemek gibi birşey.
Fakat artık ümit yetmiyor bana,
ben artık şarkı dinlemek değil.
şarkı söylemek istiyorum...🦋