Veli Malak

Veli Malak
@Yafes1
Halbûki mesele bu da değil. Aslında benim senden hiç kopamayışım, sensiz dünyayı hafif buluşumdur bütün mesele!
Sayfa 128·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canım benim, Bilir misin, "canım" dediğimde içimden canımın çıkıp sana koştuğunu duyarım hep. Gezegenlerin en güzel kızısın.
Sayfa 118·Kitabı okudu
Sahi ne âlemdesin sayın Erbiller? Sana ne ulan hırpo de! Ne üstüne vazife, senin de! De oğlu de. De kızım. Canım dostum. Şu an yanında olmayı dünyaya bin yıllığına gelmeğe değişmem. Gözlerindem öperim.
Sayfa 114·Kitabı okudu
Senin olmak, böyle korkunç, güzel ve kendi kendine yeter bir iştir. Budala mıyım, de bana. Yüzünü, sesini bir özledim ki sorma. En çok da burnunu. Şaka değil. Nezleysen bir kâğıda silin de gönder, ben de olayım. Hasretim soğuklara , belâlarına...
Sayfa 112·Kitabı okudu
"Gözlerinden, gözlerinden öperim - Bir umudum sende - Anlıyor musun?"
Sayfa 106·Kitabı okudu