Sahi ne âlemdesin sayın Erbiller? Sana ne ulan hırpo de! Ne üstüne vazife, senin de! De oğlu de. De kızım. Canım dostum. Şu an yanında olmayı dünyaya bin yıllığına gelmeğe değişmem. Gözlerindem öperim.
Senin olmak, böyle korkunç, güzel ve kendi kendine yeter bir iştir. Budala mıyım, de bana. Yüzünü, sesini bir özledim ki sorma. En çok da burnunu. Şaka değil. Nezleysen bir kâğıda silin de gönder, ben de olayım. Hasretim soğuklara , belâlarına...