Büyü Dükkanı şaşırtıcı bir kitap. Bence insanları istekleri hakkında düşünmeye sevk ediyor. Bu kitabı okuduktan sonra, uğruna neleri değişirim dediğiniz tutkularınızı tekrar düşüneceksiniz.Sizin de hikayeniz var bu kitapta. Ne istediğinizi biliyorsunuz ama bir de bu açıdan baktın.Uçurumun kenarına gittiğinizde,o çok istediğiniz şey için neyi aşağı atardınız? Neyi feda ederdiniz?