📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dünyaya yazmak için gelmiş bazı insanlar vardır. Yazmak onlar için alın yazısıdır. Daha doğdukları gün parmaklarının ucunda bir karıncalanma oluşur.Emily de o insanlardan biriydi.Yazmak onun kaderiydi...
"Bir süre sonra böyle düşünmeyeceksin.Yaşamanın ne kadar güzel olduğunu henüz tecrübe etmedin. Hayatın sana güzel sürprizleri olacak, bunu hissediyorum. Onları görebilmek için yaşamaya devam etmelisin."
Kitap okumayı çok seviyordu.Kitaplardaki karekterlerle aynı hisleri yaşıyor;sevindiklerinde o da mutlu oluyor, üzüldükleri veya korktukları zaman tüyleri ürperiyordu. Ama etrafımızda çok arkadaşınız varsa kitaplardaki kötü karakterler sizi korkutamazdı.Peki ya, hiç arkadaşınız yoksa?