En ciddi sorularım ise bütün dünyaya:
Savaşlar neden bir türlü bitmez? Çocukları evlerinden, okullarından hatta anne ve babalarından ayrı düşüren bu kötü kalpli insanlara karşı dünya neden birlikte hareket etmez ? Yoksa beklenen bir süper kahraman mı var? Varsa kimdir o?
Ve en önemlisi. Bu kadar çok insan.. Öldükten sonra nereye gider?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bir kütüphaneye sahip olamayan nice köy okulu ve buna heves eden nice öğrenci varken, mahalledeki kütüphanenin kıymeti mahallelilerce neden bilinmezdi? Böyle bir imkan nasıl göz ardı edilirdi? İnsanoğlu işte, elindekilere kör, elinde olmayanlara ise açgözlü.