Bu kelimelerin fazlasıyla söylendiğini biliyorum. Pek çok sefer zamanından önce ve pek fazla değeri olmadan. Ama bunları bana söylediğinde, bunu bana aşık olduğunu kastederek söylemediğini biliyordum. O tür bir "seni seviyorum" değildi.
Bana o kadar sıkı sarılıp, o kadar içten öptü ki beni bırakırsa ölecekmişim gibi hissettim ama ölmedim. Beni bıraktı ve hala buradayım. Hala yaşıyorum. Hala nefes alıyorum. Zar zor.