Merhaba süveyda!
Şiirlerin dili yakmadan benliğimi,
Kapına geldim arsızca
Akmak istiyorum Hazar'a doğru
-akışkan olmadığımı hatırlatma...
Maharetli ellerinle bereketli saçlarımı okşa
Saçlarım ki güvertesidir acılarımın
Baş köşede oturt demiyorum kalbinde
Gölgemi ardımda bırakıp geldim,
Biraz sevginden bağışla!
Yasal değil bu biliyorum!
Sevilmeden ölmek intikamı hayatın
- doğmamalıydım hatırlatma...
Ama bir gün,
Duvarlarımın ardından sevdim seni
O gün miladıydı yaşamın
Ve o gün kaburgamdan yarattı seni tanrı.
Yankı🕊