Kitap her haliyle muhteşemdi. Yankı'nın ajan olacağını hiç beklemiyordum. Çiftlikte oldukları zaman Yankı'nın Ferhunde ile konuşması bunları Alaz'ın duyması ve rezil oluşu çok iyiydi. Öcünün Ahmet olacağı aklımın ucundan bile geçmezdi. Bi şoka uğradım diyebilirim. Son sahne de aşırı derece üzüldüm. Naz'a olanlar, sonra Yiğit... Her birine yaptıkları yüzünden Ahmet'ten daha fazla nefret ettim. Alaz'ın bunları izliyor oluşu Yankı'nın vurulması derken bir anda kitap bitti. Yazar bizi gerçekten şaşırttı. Üçüncü kitabı aşırı merak ediyorum. Size de bol bol tavsiye ederim. İyi okumalar.