1) Bizi doğamızdaki şefkatten koparan, şiddet ve sömürü odaklı davranışlara yönelten nedir?
2) Bazı insanların en zor koşullar altında bile doğalarındaki şefkate bağlı kalmalarını sağlayan nedir?
Dünyada görmeyi arzu ettiğimiz değişimin kendisi olmazsak değişim hiçbir zaman gerçekleşmeyecektir. Hepimiz malesef hep önce diğer kişinin değişmesini bekleriz.