Kitaplar okuyorum, düşünüyorum,dinliyorum.
Çıkardığım sonuç, bir kitap bana huzur,mutluluk, sevgi vs gibi düşünceler aşılayıp, beni sevindirebiliyor ama bir insan bunu yapamıyor... Cansız bir nesne bana bunu sağlıyor ama insan değil... Ne garip değil mi?