Yasemin

Yasemin
@Yaseminyb
Annem, anneydi işte. Bütün anneler gibi. Güzel ve vazgeçilmez bir şey.
Sayfa 158·Kitabı okudu
Reklam
Ne kadar güzel olurdu..
Hiçbir şey bilmiyorum. Hiçbir şey bilmek de istemiyorum. Kendimi kendime bırakmak istiyorum. Hesap vermeden, utanmadan, başkaları acı çeker mi diye düşünmeden kendimi bırakmak istiyorum.
Sayfa 80·Kitabı okudu
Nedense, acıların, yıkıntıların arasında aşk daha hızlı gelişiyor, insanlar sığınacak bir yer arıyorlar belki. Normal koşullar altında birbirine âşık olmayacak çok insan, o günlerde çılgınlar gibi âşık olup evlendiler.
Sayfa 50·Kitabı okudu

Yasemin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·133 syf.·
3 günde okudu
·
2026 6. kitabı
William Shakespeare
8/10 · 75,9bin okunma
yarayla alay eder yaralanmamış olan
Sayfa 37·Kitabı okudu
Reklam