Yasemin

Yasemin
@Yasmnnnn
Tek gayesi olan o kente vardığında viran olduğunu görmek gibi bir şey... Sonrası derin bir boşluk...
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Gitmek fiilinin altını çift çizgiyle en güzel trenler çizermiş."
"Hayat işte... " Hayatın anlaşılmazlığı, insanın kavrayış sınırlarını aştığı zaman yaşanan teslimiyet duygusunu anlatan bu söz, aslında hayatın ne olduğunun en güzel tanımı değil mi? Derin bir hiç çekiş ve kısa bir duraklama ile. "Hayat işte...!"

Yasemin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·159 syf.·
2020 7. kitabı
Reşat Nuri Güntekin
8.9/10 · 51,6bin okunma
Zehra birkaç gün sonra Anadolu'daki mektebe geri döndü. Genç muallimenin artık hiçbir eksiği kalmamıştı. Acımayı öğrenmişti...
Sayfa 159·Kitabı okudu
İlişkiler