Bitmeyen bi öfkenin ülkesiyim
İnan istediğim ne bilmediğim bi gölgedeyim.
Öyle sessiz,öyle sakin ve yorgun...
Belki de budur beni yapan duygular olgun
Ve şimdi çok yorgunum;
Bekliyorum, çünkü biliyorum hikayem mutlu sonla bitmeli
O,ben olalı böyle ömür görmemeli.
Bak sesin kulaklarımda benim
Gökyüzündeki sessizliği dinliyorum uzun,uzun
Kırılmışım onuda biliyorum
Toparlanmalı, bir an önce
Bağlanılmamalı körü körüne,
Ve ömür yitip gitmemeli
Asice...
Elif yazel🤍