Hiçlik içinde yaşadığını fark ediyorsun, hemde dindar bir ailenin altında.. Çok cesurca sorular: Ne için varım? Amacım ne bu hayatta? Her çocuğun aklına gelebilecek sorular demi (çok basit, ne var canım bunda!) Bu sorular Toslstoy'u ipe dahi götürebiliyor... Ama kitapta şunu hiç sormamış buna üzüldüm: "Ya Tanrı varsa?" kendi dininden soğuyup tekrardan dönen ama yine soğuyan bir insan.. Kitabı okurken unutmayacağın tek şey ÖLÜM: ya en iyisi o yada ondan iyisi yok..