"Yavru eğer insan gibi düşünüyor olsaydı yaşamı doymak bilmez bir iştah şeklinde tanımlar; dünyayı da kör ve şaşkın iştahların vahşet ve kargaşa içinde birbirini kovaladığı , birbirini yediği bir yer, şansın hüküm sürdüğü,merhametsiz , plansız ve sonsuz bir oburluk ve katliam karmaşası olarak özetleyebilirdi."
" Varoluşu haklı çıkarmakla meşguldü - ki hayatın bundan büyük gayesi olamaz , çünkü yaşam ancak yapmak için donatılmış olduğu şeyi sonuna dek yaptığında zirveye ulaşır."