Fatıma

Fatıma
@Yeisli
"Telaş etme, kalıcı değiliz."
"İnsanı başkalarından daha fazla kendi yüzleşmeleri dehşete düşürür."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yorgunum. Huzursuzum. Yüreğim taş parçası..."
"Yaşamak değil beni bu telaş öldürecek." Özdemir Asaf
Ağlayabilmenin bir nimet, duygulanmanın bir insanlık belirtisi olduğunu burada anlıyorum."
" İntikam yangını çok acıtır valideciğim."