Fatıma

Fatıma
@Yeisli
"Telaş etme, kalıcı değiliz."
"Istırap çekmeden hicbirseyi derinden anlayamayız."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"İnsan yapıcıdır, üretmeyi ve yeni hedefler edinmeyi yol açmayı sever ; bu bilinen bir gerçektir.Ama diğer taraftan neden tutkuyla herşeyi yıkmayı , paramparça etmeyi sever ki?"
" Bana kalırsa insanı, iki ayaklı nankör bir varlık olarak niteleyebiliriz."
" Beni en çok sarsan, bir tabiat kanunuymuş gibi, her zaman her yerde, haklı veya haksız olsam da herkesten önce kendimi suçlu görmemdir."
"Herşeyin bilincinde olmak bir hastalıktır; bütün varlığımızı etkileyen gerçek bir hastalık."