" Bizim payımıza düşen, işte bu , Meryem. Bizim gibi kadınların . Biz katlanırız . Tahammül ederiz. Sahip olduğumuz tek şey , bu yeteneğimizdir . Anlıyor musun?"
Ben en çok renkleri severim,
birde renklileri,
Mesela yağmur ardından çıkan gökkuşağını izlemeyi,
Denizin maviye tutkunluğunu,
Bulutların beyazını,
karanlığa sarılmış yıldızların heyecanını,
Güneşe bakmanın nekadar zor olduğunu bildiğim halde,
kısıp gözlerimi inatla bakabilmeyi,
en çokta küçük şeyleri anlamlı kılmayı severim,
sevginin hoşgörünün anlayışın bir insana ne kadar çok yakıştığını
ve birde papatyaların ölümsüz olduğunu🌝🌾