Yeliz

@Yeiz·
·
sabitlendi
Ya Rab sen eş diye yazmadığını aşk diye karşımıza çıkarma ….
İnsan ve Duygular
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Keşke herkes kalbinin ekmeğini yese…
Neşet Ertaş’ın
“Görünen bir yaram yok ama Her yerim sızlıyor” Sözünü anlamaya başladım….
İnsan bazen kendi kul hakkına da girebiliyormuş…
Artık ben de canımın istediği gibi biriyim. Kimse üzülür diye kendime yazık etmiyorum. Bu dünya, ince olmak için fazla kırıcı. Ne kadar ince düşünürsen, o kadar üzülüyorsun. Bu yüzden iyi bir insan olmanın pek önemi yok. Nasıl olsa, ilk hatanda en kötü sen oluyorsun..