Yeliz

Keşke herkes kalbinin ekmeğini yese…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Neşet Ertaş’ın
“Görünen bir yaram yok ama Her yerim sızlıyor” Sözünü anlamaya başladım….
İnsan bazen kendi kul hakkına da girebiliyormuş…
Artık ben de canımın istediği gibi biriyim. Kimse üzülür diye kendime yazık etmiyorum. Bu dünya, ince olmak için fazla kırıcı. Ne kadar ince düşünürsen, o kadar üzülüyorsun. Bu yüzden iyi bir insan olmanın pek önemi yok. Nasıl olsa, ilk hatanda en kötü sen oluyorsun..
“Yenilmiş bir kul hakkını ne Mekke temizler ne tekke”…