Ben Rabia kitabını okurken sadece Rabia tül adeviyye romani sandım. Ama okudukça ben Ayşe ben Mehmet herkes için olan bir roman olduğunu anladım. Kitap o kadr güzel ve leziz ki okudukça başka kitaplara bile bakış açınız değişiyor. Nefis konularıni çok güzel işleyen Sadiye Erol hocamıza da sevgiler ve kitaba roman diyorum ama roman değil okudukça anlaşılıyor. Günümüzde mala hürmet artığı dönemde hürmet edenlerin okuması gereken Bi kitap ve bi uyari kitabı okurken kalemleriniz hazır olsun kitabın hepsini çizebilirsiniz.