"... herkesin başkasında şikayet ettiği şey kendinde bulunabiliyor ve bunu fark etmeyerek başkalarında itham ettiği şeyi kendinde mazur görüyordu.Lakin niçin bunu onun yüzüne haykırmıyordu?"
"...her şey boş değil mi?Ne olsa,ne yapılsa kış gelmeyecek mi?Ya gelinceye kadar... Hiç mi, hiç mi bir şey yapılamaz? Böyle, görerek, anlayarak,bile bile hayat ve saadetten feragata tahammülden başka bir şey mümkün değil mi?"