Hayat anlamın ta kendisidir. Bu nedenle hayatı layığıyla yaşamak gerekir. Hani deriz ya, şöyle güzel bir türk kahvesi içip iki sohbetin belini kıralım diye. İşte bunu söylerken ki o duygudan bahsediyorum. Hayatın hakkını vererek, onun içine girip her duyguyu korkmadan yaşayarak..."Haydi kızım, bugün şöyle bir güzel yaşayalım" diyorum kendime. İşte bu motive ediyor beni en çok.