Yeter palta

Yeter palta
@Yeter51
"Bundan sonra peşinden gelmeyeceğim. Bu sefer hikayede iki kişi ölsün!.."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Hayat felsefesi yapılabilecek en güzel söz; "İnsanlar sana kapıyı gösteriyor, Sen hala pencerelerine çiçek koyuyorsun, Yapma.."
"Olmuyorsa da bir miktar zorladım her zaman. Çünkü elimden geleni yaptım diyebilmek dünyanın en güzel hissi."
HAYIRLISI diye bir kelime var ki Bütün kaygıları yok ediyor..🙏
"Gitmeden önce kalmak için elimden gelen herşeyi yaptığımı bil"🍂