Yeter palta

Yeter palta
@Yeter51
"Olmuyorsa da bir miktar zorladım her zaman. Çünkü elimden geleni yaptım diyebilmek dünyanın en güzel hissi."
KendineYabancı isimli okura yanıt verildi
Yeter palta
Bir gün değer belki