Burnunun tepesinde veya alnında sivilce olan biri, herkesin yalnızca sivilcesine baktığını, onunla alay ettiğini, (o bu arada Amerika'yı keşfetmiş bile olsa) bu sivilce için kendisini suçladığını sanır...
Öylesine çok devlet dairemiz var ki, düşününce dehşete kapılıyor insan. Her biri hizmet üretti, üretiyor ve gelecekte de üretmeye kesin kararlı... Öyleyken, nasıl oluyor da bir denizyolları şirketinde doğru dürüst bir yönetim kadrosu kurulamıyor?