"Her savaşın sonunda herkesin unuttuğu bir şey
vardır; çocuklar ve mayın tarlaları..."
Filimi izledikten sonra Li Qamışlo parçasını dinleyin bakın bakalım saatlerce nasıl boş duvar izlenir …
"Anlamak için kendimi yok ettim. Anlamak, sevmeyi unutmaktır. Leonardo Da Vinci, insan bir şeye ancak anladıktan sonra nefret ya da sevgi duyabilir, demiş.
Bundan daha yanlış, aynı zamanda da daha manalı bir söz bilmiyorum."