YEZDA ATAŞ

YEZDA ATAŞ
@Yezda_atas
Sevgili Bilge, Bana bir mektup yazmış olsaydın, ben de sana cevap vermiş olsaydım. Ya da son buluşmamızda büyük bir frtına kopmuş olsaydı aramızda ve birçok söz yarım kalsaydı,birçok mesele çözüme bağlanmadan büyük bir öfke ve şiddet içinde ayrılmış olsaydık da yazmak, anlatmak, birbirini seven iki insan olarak konuşmak kaçınılmaz olsaydı. Sana, durup dururken yazmak zorunda kalmasaydım. Bütün meselelerden kaçtığım gibi uzaklaşmasaydım senden de.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Güçlü gözyaşları insanı temizler."
"Bir dost dinlenecek bir yer istediğinde ona verilecek en iyi şey sert bir divandır"
Sayfa 400
"Susmak beni konuşmaktan daha fazla rahatsız eder"
Sayfa 393
"Özgürlüğü, tüm tehlikelere rağmen, hiç aramadan ölümle karşı kalman ne fena ."
Sayfa 337