Siz yolunuzu bulmuşsunuz, nereye gittiğinizi biliyorsunuz... Bense kime, neye gerekli olduğunu bilmeden, hülyaların, görüntülerin kargaşasında sürükleniyorum... Bir inancım yok. Görevimin, amacımın ne olduğunu da bilmiyorum.
Bana kitaplarınızı gönderin, ama mutlaka imzalı olarak. Ama sakın "saygıdeğer" falan diye yazmayın, şöyle deyin yeter: "Kimin nesi olduğunu bilmeyen, bu dünyada ne için yaşadığı belirsiz Marya'ya..." Elveda!
"Keşke benim de böyle gözlerim olsaydı" dedi Kral, huysuz huysuz. "Hiç kimse'yi görebilmek! Üstelik de bu mesafeden! Bu ışıkta ancak gerçekten var olan insanları görebilirim ben!"