Şerbetçi bir çocuğun gözünden Kurtuluş Savaşı yılları ve cumhuriyetin kuruluşu anlatılıyor. Çocuk kitabı olarak görülebilir fakat yetişkinler de okurken keyif alacaktır. Sade bir dille yazıldığı için çabuk okuyabilirsiniz. Benim beğendiğim bir kitap oldu. Tavsiyemdir. Cumhuriyet'in İlk Sabahı
Mustafa Kemal cephede bile kitap okuyacak kadar gerçek bir kitap tutkunudur. Binlerce kitap okumuştur. Biraz da onun için büyük bir adamdır. Okuduğu bilinen kitap sayısı 4.300'den çoktur.