📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Konuşmasına şöyle başladı Bamba:
“Ben Afrika’da yemyeşil bir ormanda yaşıyorum(…) “
“(…)Buraya ilk geldiğimde bambaşka bir dünya ile karşılaştım. Şaşırdım… Ve korktum… Renksiz ve biçimsiz betonlara boğulmuş bir yerdi burası. Betonları niçin bu kadar çok sevdiğinizi anlamaya çalıştım. Evim bildiğim ağaçları ve çiçekleri niçin betona gömdüğünüzü anlamaya çalıştım…”