Okuduğum kısım boyunca hep bir şey olsun diye bekledim ama tık yok. Devamlı kitabevi sahibinin, baristanın ve müşterilerin hayat sorunlarını okuyoruz. Diyaloglar "su iç, mutlu ol, sağlıklı yaşa" kıvamında. Çok kişisel gelişim kitabı gibi hissettirdi. Oturup her sayfasının alıntılayın diye yazılmış. Benden buraya kadar.