Friedrich'in hayatını anlatan en güzel kitap demeliyim. Çünkü Nietzsche'in yaşadığı yüzyılda başına neler geldiğini ve kendini nasıl hissettiğini, yazılarına verdiği önemi anlatıyor. Yazıları için ve bu yazıları okuyan insanlar için verdiği fedakarlıklar insanın yüreğini sızlatıyor. Hayatında yaşadığı sağlık sorunlarıyla nasıl başa çıktığını çok güzel bir şekilde ifade ediyor.