Issız adam

Issız adam
@Yildoo
Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel, kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok. Kimse için en değilim. Daha değilim. Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
Hep güneşten, güneşi uyandırmaktan sözeden oğlum nereye gitti? Kişi böyle anlarda kuramlarını kanıtlamak zorundadır." "Güç olacak. Sanırım benim güneşim dondu."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ağlamakla güneşimin ışınlarını ıslattığımı mı söylemek istiyorsun?" "Tabii. Güneşin soğumasına fırsat vermemek için geldim. Yalan mı?" Onayladım. "Öyleyse bir dost gibi elimi sık ve gidip güneşi uyandıralım!"
"Ne yapmam gerekiyor?" "Pek az şey. İstemek yeterli. Ruhunun pencerelerini açmalı ve fırsat tanımalısın nesnelerin müziğinin içeri girmesine. Sevecenlik anlarının şiirinin içeri girmesine."
"Ya benimki?" "Seninki, Zeze, hüzünlü bir güneş. Yağmur yerine gözyaşlarıyla çevrili bir güneş. Olanca yeteneğini ve gücünü keşfetmemiş bir güneş. Senin tüm anlarını henüz güzel-leştirmemiş bir güneş. Küçük, bir parça da mızmız bir güneş."