Kimseyle hiçbir konuda yarış halinde değilim. Kimseden akıllı, kimseden güzel,
kimseden iyi olma gibi bir iddiam yok.
Kimse için en değilim.
Daha değilim.
Bu devasa iddiasızlığın bana verdiği özgürlüğün hastasıyım.
Okadar çok sey yazmak geliyorki icimden, nereden baslayacagimi bilmiyorum.
Sonuna kadar merakla dehşetle şaşkinlikla okudum.
Dunyada Nekadar gaddar kinci ve nefret dolu vijdansiz yaratiklar oldugunu gordum.
Bunlara goz yuman ve bunlarin yandasi olan avrupa ulkeleri ve birlesmis milletler oldugunu gordum.
Ve masum müslümanların cektigi acilari son derece acıklı bir sekilde hissettim. Okurken bile dayanamiyorken. Bu gercekleri yasayanlarin halen hayatta kalabilmelerine şaşiyorum ve tebrik ediyorum.
Harika bir kitap ve yasanmis gercekler.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖