Bayılıyorum böyle kısa ama dolu kitaplara, bundan ötürü Stephan Zweig en sevdiğim yazarlardan olsa gerek.
Harika bir hikayeydi. Az ve öz, sade, muntazam bir öyküydü. Elli sayfada, bu kadar kısa bir olayda bu kadar kaliteli, özgün ve dolu karakterler tasarlamak kolay iş değil. Sanki onlarla beraber Czentovic'e karşı ben de satranç oynuyor gibiydim. Atmosferi ve duyguyu bütünüyle hissetiren bir kitap. Anlatımı ve üslubu da oldukça güzel ve akıcı.
Okuyun derim, hiçbir şey kaybetmez hatta kazanırsınız. Bir iki günde okunabilecek bir novella.
Şahsi tavsiyem, noir müzikler dinlerken okuyun, çok güzel oluyor.