Doktor, bu soylular çok onurludurlar ama bizim gibi zavallıların da onuru vardır. Bu insanlar bizi soyup soğana çeviriyorlar, dövüyorlar, öldürüyorlar. Bizim yine de onurumuz var.
İnsan duygusunun başıdır korku. Korku her şeyi siler. Korku olmasaydı, köpekler sahiplerinin karşısında boyun eğmezdi. Onları susturan, kırbaçların korkusundan başka bir şey değil.
-Anlıyorum Gaspard ama biraz sakin ol! Ölmesi yaşamasından iyi olmadı mı? Yaşasa ne olacaktı? Acı çekmeden öldü işte. Eğer yaşasaydı, acısız tek bir gün bile geçirmeyecekti.