Ayşe Nur

Ayşe Nur
@Yldrm_aysnr
"Herkes kalbiyle nafakalansın " ne adil bir Duadır ... İçinizde ne besliyorsanız yolunuza çıksın 🍀
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gönderi kullanım dışı
Dünyanın en güzel hissi ,seni hiç yargılamayacak birine saatlerce tüm derdini ve sıkıntını anlatmaktır ...🤍
"sevgili dost; sen yinede sev, değer ver, sâbret, sarıl,bekle ,ümid et,çabala, yürü, koş,dinlen ,gülümse, güldür,yıkma, tamir et,gökyüzüne bak , kuşları seyret, akşam ezanını dinle , yağmurda yürü, sabaha hâmd et ve murât et, çünkü sen böyle güzelsin. " 🍀
Arıdan bal, gökyüzünden mavilik beklemek gibi alelade bir şey bu:Yürüdüğüm yollarda kalp,Konakladığım şehirde ruh, tanıştığım insanlarda anlam aramak... Kinsun
1000Kitap